Online Fruitautomaten

Fruitautomaten
Speel de leukste online Fruitautomaten Gokkasten Speelautomaten en video slots
Veelal met Gratis Speelgeld
 
Hoofdmenu
>> Home
>> Casino Slots
>> Karamba
>> Slotplaza Fruitautomaten
>> Bonus Slots
>> Prime Fruitautomaten

Online Casino's

Online Krasloten
>> Hopa Krasloten
>> Prime Scratch Cards
>> WinsPark
>> Scratch 2 Cash

Aanrader
Prime Slots

Top Linkpartners

 

Carrousel

Carrousel Fruitautomaat

De CARROUSEL is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het bovenspel kan worden gespeeld met een inzet van 4, 8, 12 of 16 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld via de GAMBLE - feature tot maximaal 200 credits. Als de 100 credits overschreden worden, kunnen deze niet meer verdubbeld worden. Gewonnen credits kunnen ook naar het bovenspel verplaatst worden via de TO CLUB – button. Daarnaast kan er voor worden gekozen om gewonnen credits te innen. Hiervoor dient op de COLLECT – button geklikt te worden. Het bijzondere aan het basisspel is, dat gunstige posities van de rollen niet 1x, maar zelfs 2x kunnen worden ge-‘hold’. Meer kans op het winnen van een prijs dus!

Zoals eerder vermeld kan er in het bovenspel gespeeld worden met een inzet van 4, 8, 12 of 16 credits. De inzet wordt bepaald met de CHANGE BET – button. Bij sommige symbolencombinaties geldt bij een hogere inzet, een hogere prijs. Echter, dit is niet altijd het geval. Het meest interessante aan een hogere inzet, is dat er symbolen gespaard kunnen worden in een matrix. Bij het behalen van een volle matrix wordt de bijbehorende prijs gewonnen. Bij een inzet van 4 credits zijn er tussen de 3 en 12 lampjes onder de matrixen verlicht. Bij een inzet van 8 credits zijn dit tussen de 6 en 12 lampjes. Bij een inzet van 12 credits zijn tussen de 9 en 12 lampjes verlicht en bij de maximale inzet zijn alle lampjes verlicht. De kolommen waar een lampje onder brandt, zijn de kolommen waarop op dat moment symbolen gespaard kunnen worden.

Bij het winnen van een prijs op de winlijn, dooft de volledige matrix waarin de winnende symbolen staan. Als er een kriskras prijs valt op een symbool die in geen enkele matrix staat afgebeeld, dan dooft er een willekeurige matrix.

Via de COLLECT – button kunnen de credits die in de clubmeter staan, naar de creditmeter worden verhuisd.

>> Speel Carrousel


 

Online-fruitautomaten.info - Links